Pilisborosjenőn az élet

Játszóházzal a fogfájás ellen

2014. szeptember 26. - újlakó1

Régen rá voltam kattanva a kuponos oldalakra. Ma már többé-kevésbé hidegen hagy, de a hírlevelekről nem iratkoztam le. Néha-néha átfutom őket. Nemrég ráakadtam egy kuponra, ami a Solymári Játszóházba szól. Beruháztam rá. Gondoltam, egy hidegebb vagy esősebb őszi napon jó szórakozás lesz ez kicsi M-nek.

Úgy alakult, hogy az autó nálam volt, így a mai hideg és szeles napot választottam, hogy beváltsuk a kupont. A Solymári Játszóház értelemszerűen Solymáron található, a Piactér nevű, hát mondjuk úgy, hogy shopping centerben. A Piactér amúgy piacot sosem látott, vagy talán csak régen, de az egy éve nyitva tartó játszóházasok még nem találkoztak vele, megkérdeztem. A pontos cím: Terstyánszky Ödön u. 100.

A bejáratnál lévő kis szekrénybe elhelyeztük a motyónkat, kicsi M cipőről zoknira váltott és irány a placc! Elsőre nem vetette bele magát a labdatengerbe, inkább csak csüngött a gatyám szárán, mint minden jóravaló gyerek, aki idegen helyre csöppen. Aztán beültettem a babajátszóba és két labdával meggyőztem, hogy jó hely ez. Mikor már kezdett felengedni és nélkülem is megtett néhány lépést, akkor beültettem a labdatengerbe. Innen aztán kb. fél óráig ki sem tudtam szedni. Pedig próbálkoztam, mert persze megjelentek az "égnek áll a hajam tőle, az anyja meg persze sehol" típusú gyerekek, akiknek az volt a legnagyobb poén, hogy a labdákat kidobálják a tárolóból, lehetőleg az én gyerekemet célozva. Nem voltam túl kedves, amikor rájuk szóltam... Aztán mutattam kicsi M-nek tekerős fali játékot, majd lábbal hajtós műanyag kisautót. Utóbbit tologatni nagyobb poén volt kicsi M számára, mint beleülni. Aztán megint megjelentek azok a "kedves" gyerekek, akiknek persze pont az a kisautó kellett a hatból, amivel az én gyerekem játszott. Nem baj, lecseréltük a verdát egy másikra. Végül az egyik légvár szélén ugráltunk. Mindig az volt a legtutibb játék, amit éppen mutattam. De a legkirályabb az a hatalmas tér volt, ahol akadálytalanul lehetett fel s alá rohangálni. Nem, én nem rohangáltam, csak kicsi M.

Eddig csak egyszer voltunk játszóházban kicsi M-mel, kényszerből, egy bombariadó miatt, úgyhogy túl sok tapasztalatom még nincsen. De azzal összevetve a Solymári Játszóház sokkal változatosabb játékokat kínál még egy ilyen pici gyerek számára is. A nagyobbaknak meg kánaán.

A mai mérleg: Solymári Játszóházhoz odatalálni autóval pipa, kupon felhasználás pipa, egy tartalmas délután eltöltése pipa, fogfájás elfeledtetése pipa. Kicsi M-nek egyszerre három foga jön, amitől kissé frusztrált napközben. Ma délután nem igazán jutott eszébe, hogy fáj a foga.

 WP_20140926_17_47_37_Pro.jpg

WP_20140926_18_16_59_Pro.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://pilisborosjeno.blog.hu/api/trackback/id/tr506735565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása