Pilisborosjenőn az élet

Baba-mama összetalálka

2014. június 05. - újlakó1

Úgy terveztem, hogy ezen a héten lecsekkoljuk kicsi M-mel a baba-mama klubot. Nem időzítettem túl jól, mert ott várt rám az eper, hogy lekvárrá transzformáljam, de a gyerekért mindent. Mostanában egyre élénkebben érdeklődik hasonszőrű embertársai iránt, azaz már-már baglyokat megszégyenítő módon tekeri a fejét, ha gyereket lát. Szóval reggel odaadtam neki a ruhacsipeszeket, mert már rájöttem, hogy azzal pont addig elvan, míg elmosogatok, úgyhogy gyorsan kisikáltam a befőttesüvegeket. Utána kicsi M a hátamra és irány a klub helyiség. A baba-mama klub minden szerdán 10-től 12-ig van az Iskola úton, a Családsegítőben, a templomtól a második házban. Kb. 10 perccel kezdés előtt érkeztünk, de még sehol senki nem volt. 10-kor megjelent a védőnőnk, úgyhogy megnyugodtam, hogy nem jöttünk potyára. Negyed 11 körül kezdett szállingózni a többi baba és mama. A helyiség egyébként roskadásig van játékkal, mint megtudtam, pályázaton nyertek pénzt a felszerelésre, aminek értéke 1 millió forint. Azt nem kérdeztem mikor érte őket ez az öröm, de nyilván nem tegnap, mert sok játék már eléggé leharcolt. Bár ez a gyerekeket egy cseppet sem érdekli. Jól éreztük magunkat, kicsi M is, miután kb. háromnegyed óra elmúltával sikerült feloldódnia, és én is, mert legalább kicsit dumáltam néhány anyatárssal. Barátnőre még nem akadtam, de volt néhány szimpi anyuka. Megyünk még máskor is! Amit sikerült még megtudnom, hogy epret szedni nem Budakalászra és nem is Solymárra kell menni, hanem Pilisvörösvárra, ahol új telepítésű az eper, vastagon van takarva szalmával, nem gazos, nagyszemű és pont ugyanannyiba kerül mint az előbb említett két helyen. Dél körül az én kis törpém már állva is csukogatta a szemét, hazafelé kb. 200 m megtétele után már aludt és itthon sem ébredt fel arra, hogy levettem magamról és betettem az ágyába. Míg ő szundizott, az eprek előkészültek, hogy valami egészen fenséges dologgá változzanak át. Most már üvegekben nyugszanak folyékony halmazállapotban, ami remélem reggelre dzsem sűrűségűvé válik. A nap másik sikersztorija, hogy kicsi M kapaszkodás nélkül felállt!

WP_001717.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://pilisborosjeno.blog.hu/api/trackback/id/tr146280447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása