Pilisborosjenőn az élet

Megyen busz Kalászra?

2014. június 04. - újlakó1

Vidéki életem hajnalán elhatároztam: befőzni fogok! Végre van spejzom, hát megtöltöm! Büszkén mondom, hogy a bodzaszörpök már ott sorakoznak a polcon. Ráadásul a virágot a kertben szedtem!

Folytassuk a sort az eperrel. Az interneten két eperföldet is találtam a közelünkben: Solymáron és Budakalászon. (De jó, nem kell messze menni!) M a budakalászit választotta, mert arrafelé jön haza a munkából. Találkozó Kalászon. Öööö, de hogy jutok én oda tömegközlekedve?! Ismét internet... Kereső... Üröm Budakalász busz... Találat: www.citybus.gorkocsi.hu. Egy kisbusz indul Üröm főteréről 15-20 percenként. Hoppá, miket találok én! Délután kicsi M-et ismét a hátamra vettem (már szinte ott lakik) és irány a borosjenői busz Üröm főteréig, ami egyébként a Templom térrel egyenlő. Leszálltam, mentem egy kört a téren, de nem találtam semmilyen kisbusz megállóra utaló jelet. Gondoltam megkérdezem a virágárust: úgy tudja, hogy a Takarékszövetkezet elől indul, de csak telefonhívásra jön. (Ajjaj!) Az éppen ott nézelődőket is megkérdezte, hogy nem tudják-e véletlenül a telefonszámot, amin hívni kell a buszt, de sajnos már nem volt elmentve nekik. De menjek át szembe a zöldségeshez, ő kalászi, biztosan tudja. Kicsi M-mel átbattyogtunk az utcán és feltettem a nagy kérdést az eladónak: Budakalászra nem megy busz, csak Csillaghegyre, a Takarékszövetkezet melletti fehér kerítéses ház elől indul. (Még inkább ajjaj!) Csalódottan odakullogtunk a "kis hátizsákommal" a csilaghegyi kisbusz megállójához, gondolván, hogy akkor megyünk körbe vagy végszükség esetén riasztom M-met, hogy mégis csak be kéne jönnie értünk Ürömre. 16.44-kor álltunk meg a megállóban, a menetrend szerint 16.45-kor megy a járat. Szuper! Pár perc múlva be is állt a járművünk, nyílt az automata tolóajtó és kiszólt a sofőr, hogy ez a busz Kalászra megy. Nekem az tökéletes! - ennyit bírtam kinyögni meglepetésemben. Mekkora mázli! Egy nő hívta a buszt, aki ott ücsörgött a Takarékszövetkezet előtt. A viteldíj 400 Ft, a telefonszám pedig, amin riasztani lehet a sofőrt: +36-20/973-5006. A végállomás: Budakalász-Lenfonógyár HÉV megálló. Ezen az úton, a kérdezősködéssel együtt mindössze fél óra alatt jutottunk el Pilisborosjenőről Budakalászra! Azért az nem rossz, hm?

Amúgy jelentem: 4 kg epret szedtünk, aminek egy része a gyomrunkban, másik része a mélyhűtőben pihen. Holnap pedig lekvárfőzés!

WP_001708.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pilisborosjeno.blog.hu/api/trackback/id/tr656264405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása