Pilisborosjenőn az élet

A védőnő, az orvos és Györgyi

2014. május 28. - újlakó1

Felelősségteljes szülő és kötelességtudó állampolgár módjára, beköltözésünket követően jelentkeztem a helyi védőnői szolgálatnál, hogy van én nekem egy 1 éves forma kisfiam. Üdvözöltek minket és adtak egy időpontot ma 14 órára... 14 órára! Szerintem iskolás korig minden normális gyerek alszik ebben az időpontban. Az enyém biztosan, konkrétan akkor fordul a másik oldalára. Szóval rendesen logisztikázni kellett az alvásidővel, ráadásul leszakadt az ég indulás előtt, úgyhogy egy álmos, ámde jóllakott gyerekkel a hátamon, keresztpántos táskával a nyakamon, esernyővel az egyik kezemben és maradék tejpéppel a másikban (el szoktam vinni, amit kicsi M már nem fogyaszt el) neki indultunk az 1 éves státusznak.

A védőnői szolgálat a Fő úton, az Egészségházban van. Aki a Budai út felől jön, az ne másszon fel a lépcsőn az első bejárathoz, mert utána úgyis le kell menni az alagsorba, szóval inkább a hátsó ajtón közelítse meg az objektumot. Az első meglepetés, hogy a váró tök kulturált, szép pelenkázók, új székek, játszósarok, otthonos, kellemes. A védőnők szuper kedvesek, a doktornéni úgyszintén. Kicsi M is irtó jól érezte magát. Persze, mert itt még nem kapott oltást!

A szokásos rutin dolgok után megkérdeztem a védőnőnket, hogy tudna-e nekem mondani olyan helyet itt a környéken, ahol kicsi M hozzá hasonló korúakkal tudna találkozni, mert kigúvad a szeme ha gyereket lát, ergó nem ártana neki némi törpetársaság, meg hát nekem is jól jönne egy-két anyatárs hébe-hóba egy-egy séta alkalmára. A válasz: minden szerdán 10-12 óráig van baba-mama klub az Iskola úton, a Családsegítőben, balra, a templomtól a második házban, aminek sárga a színe. Ott a helyünk! Mániákus faliújság olvasó lettem, úgyhogy távozás előtt még szemügyre vettem a védőnői váróban kihelyezett hirdetéseket is. És így bukkantam Ringató foglalkozásra Ürömön: minden héten kedden, 10.15-10.45 és 11.00-11.30 között a Közösségi Házban! Ennek roppantul megörültem, mert a honlapjukon nem leltem a közelben, csak a III. kerületben. Budapesten csak egyszer voltunk, de úgy vettem észre, hogy kicsi M-nek tetszett, úgyhogy megyünk majd ide is.

Ja, és hazafelé megismerkedtem Györgyivel! Györgyi a divatáru és ajándék bolt vezetője, ahová hulladékzsákért ugrottam be. Kapni ilyet Őkelménél is, de ott már többször is voltam, most egy másik shopot akartam feltérképezni. Györgyi nagyon kedves volt, rögtön levágta, hogy új lakók vagyunk, reményét fejezte ki, hogy jól érezzük majd itt magunkat és elmondta, hogy még hányféle hulladékzsákot tudok venni, ha a szükség úgy hozná. Magamban meg szakadtam a röhögéstől, mert a pult roskadozott a számgyertyáktól, amit kicsi M 1 éves szülinapjára 3 környező cukrászdában sem kaptunk. A Családsegítő épülete pedig tényleg sárga, mert ezt még hazafelé megnéztük.

A bejegyzés trackback címe:

https://pilisborosjeno.blog.hu/api/trackback/id/tr536225294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doktordrin 2014.08.18. 10:09:28

Kívánom, hogy kicsi M iskolás korig aludjon ebben az időpontban. Sajnos a rideg valóság többnyire az, hogy reggeltől estig fáradhatatlanul hancúroznak :-)
süti beállítások módosítása